Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(11)
Form of Work
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(13)
Branch
Wypożyczalnia Zabierzów
(2)
Wypożyczalnia Filii Balice
(2)
Wypożyczalnia Filii Bolechowice
(2)
Wypożyczalnia Filii Rudawa
(7)
Author
Begg David K. H
(2)
Czarny Bogusław
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Rapacki Ryszard (1949- )
(2)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Fierla Irena
(1)
Fierla Irena (1933- )
(1)
Fisher Roger
(1)
Kramer Teodor (1926- )
(1)
Liberska Barbara
(1)
Patton Bruce
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Rosati Dariusz Kajetan (1946- )
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Ury William
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
Time Period of Creation
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(10)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(2)
Subject
Geografia gospodarcza
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Energetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Górnictwo
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Ludność
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Mikroekonomia
(1)
Negocjacje
(1)
Oceny pracowników
(1)
Procesy globalizacji
(1)
Produkcja rolnicza
(1)
Przemysł
(1)
Płaca
(1)
Rolnictwo
(1)
Surowce
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa (1991)
(1)
Urbanizacja
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(4)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Domain
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
11 results Filter
Book
In basket
Makroekonomia jest najczęściej używanym podręcznikiem na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. W nowym, zaktualizowanym wydaniu: przedstawiono w przystępny sposób podstawową wiedzę z dziedziny makroekonomii, ze szczególnym uwzględnieniem wzajemnych związków zachodzących w gospodarce jako całości; opisano m.in. produkcję i popyt globalny; politykę fiskalną i handel zagraniczny; pieniądz i system bankowy; ceny i proces dostosowań; inflację; bezrobocie, kurs walutowy i bilans płatniczy; wzrost gospodarczy; gospodarkę światową; zaprezentowano najnowszą wiedzę dotyczącą zmian zachodzących we współczesnej gospodarce (m.in. globalizację, rolę Internetu). [empik].
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Filii Balice
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Rudawa
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Filii Balice
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Rudawa
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Book
In basket
Opracowanie wykracza poza tradycyjny schemat podręczników geografii ekonomicznej. Autorzy, zespół pracowników naukowych Szkoły Głównej Handlowej, postawili sobie za cel przedstawienie: podstawowych różnic występujących między poszczególnymi krajami w poziomie rozwoju społeczno-gospodarczego, roli międzynarodowych powiązań gospodarczych, przestrzennego układu wybranych zagadnień ludnościowych oraz poszczególnych działów gospodarki (rolnictwo, przemysł, transport, wymiana międzynarodowa).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Zabierzów
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Filii Rudawa
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wydanie 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Rozdział 1. Istota marketingu; Rozdział 2. Bezpośrednie otoczenie przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo; Rozdział 3. Marketingowe systemy informacyjne; Rozdział 4. Produkt; Rozdział 5. Dystrybucja; Rozdział 6. Promocja; Rozdział 7. Marketingowa strategia przedsiębiorstwa; Rozdział 8. Nowe obszary marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Filii Rudawa
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Filii Rudawa
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Filii Bolechowice
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
W piątek 18 lipca biblioteka czynna w godz. 14.00-19.00
Book
In basket
Wiedza, umiejętności, zdolności, motywacja i wartości pracowników mają coraz większe znaczenie jako czynnik konkurencyjności współczesnych organizacji. Zarządzanie ludźmi zmienia się z rutynowego administrowania sprawami osobowymi w kierunku rozwijania strategii oraz profesjonalizacji metod pozyskiwania i wykorzystania kapitału ludzkiego. W prezentowanej książce autor ujmuje problematykę zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście strategii firmy, jej struktury i kultury organizacyjnej oraz uwarunkowań zewnętrznych. W kolejnych rozdziałach przedstawia genezę i rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi, jej współczesne ujęcie oraz charakteryzuje główne obszary, takie jak planowanie zatrudnienia, kształtowanie stanu i struktury zatrudnienia, kierowanie ludźmi, zarządzanie efektami pracy, ocenianie, wynagradzanie, rozwój kapitału ludzkiego, warunki i stosunki pracy oraz kierunki doskonalenia funkcji personalnej. Omawiając strategiczne i operacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, odwołuje się do rozwiązań ugruntowanych w teorii i praktyce. Jednocześnie podkreśla potrzebę innowacyjności, rozumianej jako gotowość do przekraczania granic w myśleniu i działaniu wyznaczonych przez praktyki ukształtowane w przeszłości. Autor zachęca do poszukiwania najlepszych sposobów tworzenia i dostarczania wartości w obszarze funkcji personalnej. Publikację wzbogacają przykłady zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach działających na polskim rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Filii Rudawa
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Book
In basket
Euro : mity i fakty / Dariusz K. Rosati. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2022. - 301 stron : ilustracje ; 24 cm.
Polska jako członek Unii Europejskiej ma obowiązek przyjęcia euro po spełnieniu określonych warunków. Niestety, temat ten stał się w naszym kraju zakładnikiem doraźnych potrzeb walki politycznej. W debacie publicznej o euro niewiele jest merytorycznych argumentów, jeszcze mniej rzetelnych analiz, pełno za to zjadliwych ataków na Europę, populistycznych sloganów i zwykłych bzdur. Eurosceptyczni politycy, wspierani przez niektórych ekonomistów i dyspozycyjnych dziennikarzy w mediach publicznych i „narodowych”, obrzydzają Polakom wspólną walutę, strasząc wzrostem cen, zubożeniem obywateli, utratą suwerenności i podporządkowaniem polskiej gospodarki obcym interesom. Dlatego głównym celem tej książki jest obalenie szkodliwych mitów na temat euro, które za sprawą antyeuropejskiej propagandy i zwykłej ignorancji rozpanoszyły się w świadomości społecznej. [nota wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Zabierzów
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Filii Rudawa
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Book
In basket
Książka obejmuje wiedzę z zakresu logistyki Miasta, która nabiera coraz większego znaczenia w związku z rozrastaniem się miast i intensyfikacją procesów urbanizacji. Autor przedstawił: procesy tworzenia się miast i ich rozwój; istotę, cele i zadania logistyki Miasta, problematykę kształtowania przepływu osób w miastach, poruszających się i pieszo, i różnymi środkami transportu; logistykę przepływów dóbr materialnych w miastach i jej wpływ na obsługę transportową dostawców i odbiorców tych dóbr; logistykę kształtowania przestrzeni miast (w tym warunki decydujące o jakości życia w mieście i dostosowania miasta do potrzeb różnych grup ludzi, np. seniorów, niepełnosprawnych); całościową koncepcję zarządzania logistycznego miastem. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, logistyki, administracji, słuchaczy studiów podyplomowych z wymienionych dziedzin, a także pracowników administracji samorządowej oraz osób profesjonalnie zajmujących się procesami logistycznymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Filii Bolechowice
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
W piątek 18 lipca biblioteka czynna w godz. 14.00-19.00
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again