54161
Book
In basket
W książce zostały podane informacje na temat marketingu interaktywnego, tj. prowadzonego przy użyciu takich mediów, jak telefon, telewizja czy Internet. Zostały w niej omówione: strategie marketingowe z użyciem środków bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami (część I), taktyki i technologie wykorzystania mediów interaktywnych (część II) oraz badania marketingowe efektywności poszczególnych mediów interaktywnych (część III). Książka przeznaczona dla pracowników nauki i studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, słuchaczy rozmaitych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, jak również dla praktyków zainteresowanych marketingiem i sprzedażą.
Availability:
Wypożyczalnia Zabierzów
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: "Cybermarketing : your interactive marketing consultant" 1997. - Podręcznik Akademicki
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again