54161
Książka
W koszyku
W książce zostały podane informacje na temat marketingu interaktywnego, tj. prowadzonego przy użyciu takich mediów, jak telefon, telewizja czy Internet. Zostały w niej omówione: strategie marketingowe z użyciem środków bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami (część I), taktyki i technologie wykorzystania mediów interaktywnych (część II) oraz badania marketingowe efektywności poszczególnych mediów interaktywnych (część III). Książka przeznaczona dla pracowników nauki i studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, słuchaczy rozmaitych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, jak również dla praktyków zainteresowanych marketingiem i sprzedażą.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Zabierzów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "Cybermarketing : your interactive marketing consultant" 1997. - Podręcznik Akademicki
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej