54407
Book
In basket
Tom drugi ukazuje funkcje, jakie pedagogika pełni w stosunku do edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych. Mamy zatem podstawy metodologii badań w zakresie pedagogiki, socjologiczne i porównawcze ukazanie stanu pedagogiki i edukacji w różnych krajach, ze szczególnym uwzględnieniem krajów Unii Europejskiej. Poznajemy też podstawy dydaktyki szkolnej w ciekawie zaprezentowanym modelu, psychologię kształcenia, która wspiera ową dydaktykę, dowiadujemy się, jaka jest rola współczesnego nauczyciela i jego tożsamość oraz w jakich warunkach prawnych przychodzi mu działać.
Availability:
Wypożyczalnia Zabierzów
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Wypożyczalnia Filii Rudawa
There are copies available to loan: sygn. lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [476]-510. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again