53353
Book
In basket
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Książka Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. Ważnym jej wątkiem jest krytyka wniosków wyciąganych z tzw. neuronauk. Autor sprzeciwia się biologizacji szczęścia - traktowaniu go jako odpowiedniego stężenia neuroprzekaźników czy aktywności określonych partii mózgu. To książka filozoficzna, ale napisana przystępnym, popularyzatorskim językiem - stawiająca ważne pytania i jednocześnie niepokojąca, bo pokazuje, że nad współczesnymi społeczeństwami Zachodu długim cieniem kładzie się dystopijna wizja w stylu Huxleya.
Availability:
Wypożyczalnia Filii Bolechowice
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
W dniach 30.04-02.05 biblioteka nieczynna.
Notes:
Tytuł oryginału: Happiness industry : how government and big business sold us well-being, 2015
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again