54987
Book
In basket
Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, któ-rzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrze-żenia przed błędami.Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komu-nikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przed-siębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zaintere-sowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji.
Availability:
Wypożyczalnia Filii Bolechowice
There are copies available to loan: sygn. Lit. popularnonaukowa (1 egz.)
Notes:
Tyt. równoległy: Wiarygodny dialog z otoczeniem
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again